مزایا و معایب تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و کارکرده

مزایا و معایب تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و کارکرده

اگر به فکر افتتاح مطب دندانپزشکی خود هستید قطعا به سرمایه گذاری عظیمی از لحاظ مالی نیاز دارید که بیشتر این پول صرف خرید تجهیزات میشود. با خرید تجهیزات دندانپزشکی کارکرده و دست دوم، مقدار زیادی پول پس انداز خواهید کرد، البته باید دقت شود تا این تجهیزات از لحاظ کارآیی خیلی پایین تر از نمونه های جدیدتر نباشند. با بهره گیری از این فرصت ، میتوانید مطب دندانپزشکی خود را باز کرده و کم کم تجهیزات دست دوم خود را با تجهیزات دندانپزشکی جدیدتر در فرآیند کار خود جایگزین کنید.

امروزه، خدمات دندانپزشکی یکی از گرانترین خدمات در سرتاسر جهان است. به همین دلیل هزینه فراهم کردن شرایط لازم برای متخصصان دندانپزشکی و راحتی آنان در طی مراحل درمانی بسیار زیاد است که مستقیماً به تجهیزات نصب شده بستگی دارد. بنابراین ، وقتی می خواهید مطب دندانپزشکی خود را باز کنید و یا مطب خود را مدرن کنید، باید برای سرمایه گذاری سنگین آماده باشید. بیشتر پول صرف خرید تجهیزات دندانپزشکی خواهد بود، به خصوص اگر می خواهید کیفیت نتایج را تضمین کنید.

مزایا و معایب خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و کارکرده

تجهیزات دندانپزشکی جدید به هیچ عنوان ارزان نیست و هر کسب و کاری در شروع فعالیت خود نمی تواند آنها را تأمین کند. حتی وقتی فرصتی برای وام جهت توسعه کسب و کار، در اختیار شما قرار می گیرد. میانگین داده های آماری به ما میگوید که یک یونیت دندانپزشکی ظرف شش ماه هزینه خود را در می آورد، ولی باز هم خطر نرسیدن به بازپرداخت وام و مشکلات مرتبط با آن نیز وجود دارد.

یونیت دندانپزشکی

در این حالت ، می توانید تجهیزات دندانپزشکی ای را برای خریدن انتخاب کنید که قبلاً توسط پزشکان دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. شما می توانید این تجهیزات را در بستر وب سایت آیمدوال نیازمندی های تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی خریداری کنید، که در آن فروشندگان از سراسر ایران پیشنهادات خرید و یا فروش تجهیزات پزشکی خود را در آن قرار می دهند. هنگامی دستگاهی یا تجهیزات پزشکی دست دوم، کارکرده و یا استوک است، این بدان معنا نیست که دستگاه غیرقابل استفاده و یا بی کیفیت میباشد. اینگونه تجهیزات پزشکی به دلایل خاصی به عنوان مثال فروخته می شود مثلا به دلیل سودآور بودن کسب و کار و یا برعکس زیان ده بودن و یا نوسازی تجهیزات موجود.

خرید تجهیزات دندانپزشکی با این شرایط، دارای جوانب مثبت و منفی است. مهمترین مزیت خرید چنین وسیله ای صرفه جویی در هزینه است. در همان زمان، شما یک دستگاه کاملاً کارا، اما دو یا سه برابر ارزانتر دریافت میکنید. حتی امکان خرید تجهیزات با ضمانت نامه معتبر نیز وجود دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند که تجهیزات را به طور رایگان در مدت زمانی که در گارانتی مشخص شده سرویس کنند.

تجربه ثابت کرده است که کلیه مسائل فنی مربوط به تجهیزات دندانپزشکی جدید و نو در سال های اول استفاده از آن ظاهر میشود. با این وجود ، قبل از خرید تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و کارکرده، برای بررسی کامل وضعیت یونیت دندانپزشکی، لازم است با یک متخصص نیز تماس بگیرید. با این کار شما میتوانید از بروز مشکلات در ارتباط با کلاهبرداری هایی که سعی در فریب خریداران دارند جلوگیری کنید و همچنین باعث می شود در انتخاب خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

یونیت دندانپزشکی

نکاتی در مورد انتخاب تجهیزات دندانپزشکی مناسب

اگر یونیت دندانپزشکی نو و یا کارکرده را از طریق اینترنت خریداری میکنید، فروشنده را با دقت بررسی کنید. اگر تجهیزات انتخابی به دست شما نرسید و یا از کار افتاده بود و یا با توضیحات مطابقت نداشت، باید برگشت پول تضمین شده باشد و حدالامکان از پرداخت پول به صورت غیرحضوری خودداری نمایید.

در حال حاضر ، بسیاری از شرکت ها مشغول فروش تجهیزات دندانپزشکی دست دوم هستند. آنها قبل از فروش، کالاها را با دقت بررسی می کنند، حتی در صورت به وجود آمدن شرایط پیش بینی نشده نیز مسئولیت پذیر هستند، جزئیات بیشتری را ارائه می دهند، تعمیر می کنند و سایر خدمات را نیز ارائه میدهند. در بین طیف وسیعی از تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار ، تمام محصولات موجود در این رسته تجهیزات دندانپزشکی قابل استفاده به صورت دست دوم نیست. تجهیزات دندانپزشکی زیر در لیست مجاز فروش به صورت دست دوم قرار دارد:

  • دستگاه های اشعه ایکس دندانپزشکی و اسکنر CT؛
  • یوینت دندانپزشکی؛
  • اتوکلاو؛
  • اسکیلر دندانپزشکی
  • اپکس لوکیتور
  • کابینت برای ذخیره سازی تجهیزات پزشکی؛
  • میز برای ابزارهای دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی

بیشتر مواد مصرفی دندانپزشکی مانند مواد ترمیم کننده، سوزن و سایر مواد، قابل خریداری به عنوان دست دوم نیستند. اول از همه ، اکثر آنها باید کاملاً استریل باشند و ثانیاً ، شما نمی توانید از کیفیت و اصالت محصولات در این مورد مطمئن باشید. به همین دلیل است که باید هنگام انتخاب تجهیزات کارکرده مسئولیت پذیر باشید و تصمیم درست بگیرید. فقط فروشگاه ها و وب سایت های تأیید شده را انتخاب کنید به طوریکه قادر به تماس با فروشنده باشید.

بنابراین ، ضمن خرید تجهیزات پزشکی دست دوم و کارکرده با قیمت پایین قابل ملاحظه، شما قادر به صرفه جویی در هزینه ها و خرید مواد مصرفی با کیفیت بالا خواهید بود. در هر صورت ، تشخیص صحیح عملکرد تجهیزات پزشکی کارکرده و دست دوم بستگی به نحوه بکارگیری و  تایید پزشک خواهد داشت. بعداً با پیشرفت موفق در کسب و کار خود می توانید تجهیزات پزشکی منسوخ شده را با گزینه های سودمندتری جایگزین نمایید.

در پلتفرم نیازمندی های تخصصی تجهیزات پزشکی، می توانید طیف گسترده ای از پیشنهادات خرید و فروش تجهیزات دندانپزشکی را پیدا کنید. در این وب سایت آگهی های تجهیزات پزشکی نو، کارکرده و دست دوم از تولید کنندگان و نمایندگان رسمی آنها و پزشکان در سراسر کشور ارائه میشود.

آگهی های مرتبط با این مطلب

خرید و فروش یونیت های دندانپزشکی
5

خرید و فروش یونیت های دندانپزشکی

قیمت : 50,000,000 تومان
4 هفته قبل / البرز

مجموعه آریانا طب البرز ارایه دهنده کلیه یونیت های دندانپزشکی ، خرید و فروش شرایط اقساطی بلند مدت یونیت های آکبند (وصال گستر ، آژاکس […]

موتور ایمپلنت
1

موتور ایمپلنت

قیمت : 85,000,000 تومان
4 هفته قبل / کرمانشاه ، كرمانشاه

فروش فوری موتور ایمپلنت نو کره ای micron nx

خرید تجهیزات دندانپزشکی
1

خرید تجهیزات دندانپزشکی

قیمت : تماس بگیرید
4 هفته قبل / تهران ، تهران

خرید کلیه تجهیزات کار کرده پزشکی و دندانپزشکی در مجموعه چهارسو طب تجهیز شماره های تماس شرکت: 02177978047 02177950448 09222793714